normale leven - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van kim zijderveld - WaarBenJij.nu normale leven - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van kim zijderveld - WaarBenJij.nu

normale leven

Blijf op de hoogte en volg kim

13 Oktober 2017 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

heey iedereen,

inmiddels is in schotland alles normaal aan het worden. lauran en sam de twee personen die me begeleiden op het lab zijn op een conference in amirika. dat betekend dat ik mijn eigen ding mag doen op het labratorium. dus dat is allemaal aardig het zelfde aan het worden.

de trips zijn aan het minderen want als jari hier heen komt staat er een grote trip maar fort wilhem geplant. met een over nachting. maar ben vorig weekend wel naar een stand up bar geweest. dat is dus een bar waar stand up comidiants komen optreden. dat was supper gaaf. ze hadden ook erg goed hightland wisky. voor dit weekend staat er vanavond een film geplent. voor morgen en overmorgen schilderen.

op mijn werk hebben ze inmiddels door dat ik graag teken en beginnen de verzoeken binnen te stromen. krijg er zelf luch voor. dus het contact met mijn colegas wordt ook steeds beter.

• 20 Oktober 2017 - 13:40

Peter Kemp:

Hoi Kim,

Een kort maar krachtig stukje. Blij voor je dat het normale leven een beetje normaal gaat worden.
    Ook fijn dat de contacten daar soepel verlopen en dat ze je tekenkwaliteiten hebben ontdekt.

Verder heel veel plezier/succes met je stage,
    Peter

• 03 November 2017 - 13:18

Albert:

Hey Kim,
    Klinkt alsof alles lekker loopt, goed bezig!
    Geniet er nog maar even van, het zal zo voorbij zijn en dan ben je weer terug in Nederland.
    Groetjes,
    Albert